Rakkaat lukijat, jotka ette varmasti ole samoja kuin eiliset tai viimeviikkoiset lukijani, teillä on nyt yli kuukauden ajan ollut mahdollisuus seurata tätä versiota elämästäni. Nyt haluaisinkin pyytää palvelusta: kertokaa, millainen olen.

Sinun ei tarvitse olla koskaan ennen lukenut tätä, sinun ei tarvitse lukea tätä koskaan myöhemmin, mutta pyydän sinua nyt vilkaisemaan merkintöjäni ja tekemään niistä päätelmiä. Pyydän vetämään johtopäätöksiä pelottomasti ja suorasukaisesti. Kaikenlainen tulkinta kelpaa: adjektiivilistana tai lauseina, neutraalina tai mielipiteen muodossa, ulkoisten asioiden veikkailu tai syvimmän sielunelämäni esiin kiskominen. Missä asun? Minkä ikäinen olen? Millainen olen luonteeltani? Mitä mieltä olen abortista? Mikä minusta tulee isona? Pidänkö sinusta? Kertokaa ihan mitä tahansa. Ihan mitä tahansa tämän blogin sisältö tuo mieleenne.

Toivon, että jos tiedätte minusta jotain muista yhteyksistä, jätätte ne asiat sanomatta tai huomioimatta arviota tehdessäni.

Olen aina ottanut vapauden olettaa, että kirjoitukseni päätyvät ainakin silloin tällöin jonkun luettaviksi, joten toivon saavani edes joitain kommentteja. Voitte toimia nimellisinä tai nimettöminä. Ilmoitus ei vanhene; jos joku kolmen vuoden päästä jollain lailla päätyy lukemaan tämän, otan edelleen vastaan tulkintojanne.

(Aiheeseen liittymättä: lisäännyin blogilistaan ihan varmuuden vuoksi.)